طراح بازی های HTML5

یادداشت های محمد علی نجفی در رابطه با طراحی بازی های HTML5 , Mobile

طراح بازی های HTML5

یادداشت های محمد علی نجفی در رابطه با طراحی بازی های HTML5 , Mobile

ویدیوی آموزشی من در سایت فرانش

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ب.ظ

حدودا یک ماه پیش بود که یک آموزش ویدیویی برای تست در سایت فرانش منتشر کردم با عنوان "ساخت بازی Panda Love در محیط کانستراکت 2"

نتیجه همونطوری که فکر می کردم شد (فکر می کردم تعداد کمی ثبت نام کنن که اینطوری هم شد). دلیلش هم اینه که هنوز خیلی از ایرانی ها Construct 2 رو نمی شناسن. مهم این بود که در این حوزه هم فعالیتم رو شروع کردم و اولین تجربه م در این زمینه به وقوع پیوست. اهداف بزرگتری نسبت به آموزش ویدیویی دارم که انشاله در آینده خبراشو در این بلاگ خواهید شنید

  • محمد علی نجفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی