طراح بازی های HTML5

یادداشت های محمد علی نجفی در رابطه با طراحی بازی های HTML5 , Mobile

طراح بازی های HTML5

یادداشت های محمد علی نجفی در رابطه با طراحی بازی های HTML5 , Mobile

افتخار من تا حالا (سه حرفی)

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ب.ظ


از بهترین اتفاقاتی که در زندگی من افتاد آشنایی با قابلیت گرفتن خروجی موبایل (Android - iOS)  در محیط Adobe Flash CC بود. تقریبا وسط های تابستون 94 بود که فهمیدم با فلش می تونم بدون مشکل خروجی اندروید بگیرم. پس شروع کردم به یادگیری Action Script 3 و اولین اپ خودم یعنی "نقاش باشی (آموزشی)" رو برای اندروید خروجی گرفتم. چون از اون اول ، زندگیم با بازی گره خورده بود تصمیم گرفتم بازی خودم رو با فلش بسازم. اون زمان یه بازی خارجی دیده بودم به اسم Alphabetty که نظرمو جلب کرده بود و با خودم گفتم کاش نمونه فارسی و ساده ترشو  با فلش بسازم.... این شد که بدون هیچ دلیلی فقط شروع کردم و یکماه شبانه روز و با عشق کد زدم و طراحی کردم تا به نتیجه رسیدم : سه حرفی 

اون یک ماه بهترین روزهای زندگیم بود. بدون هیچ افسردگی و غمی ... نمیدونم چرا ولی هر روز که می گذشت احساس قدرت می کردم. امیدوارم بازم تکرار بشه ... 

  • محمد علی نجفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی