طراح بازی های HTML5

یادداشت های محمد علی نجفی در رابطه با طراحی بازی های HTML5 , Mobile

طراح بازی های HTML5

یادداشت های محمد علی نجفی در رابطه با طراحی بازی های HTML5 , Mobile

درباره من و کارهای قبلیم

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ب.ظ

سلام. من محمد علی نجفی هستم اهل همدان 21 سالمه و تقریبا 8 ساله که در زمینه ساخت بازی های دو بعدی (ویندوز - موبایل - وب) فعالیت دارم. عاشق بازی های دوبعدی هستم و هیچ وقت تلاشی برای ورود به دنیای سه بعدی نکردم چون قابلیت های دوبعدی ، بیشتر برای من نمایان هست.

کمی بیشتر در مورد من :

- اولین انجین من GameMaker بود که عاشقش بودم و تقریبا 4 سال به پاش سوختم و عشقی بازی می ساختم. 

- اولین بازی ویندوزی من بلوک آبی بود که با Game Maker 8 ساختمش و در سایت تبیان منتشر شد.

- اولین اپ اندرویدی من نقاش باشی بود که با Adobe Flash CC ساختم و در کافه بازار منتشر شد.

- اولین بازی اندرویدی من سه حرفی بود که با Adobe Flash CC ساختم و در کافه بازار منتشر شد.


در حال حاضر با گیم میکر و فلش (AS3) خدافظی کردم و انجین حال حاضر من Construct2 هستش که عاشقشم. 


  • محمد علی نجفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی